استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ارزیابی و تقویت مهارت‌های نرم در دانش‌آموزان - دوشنبه هجدهم فروردین ۱۴۰۴
همایش بین المللی تعالی تعاملات خانه و مدرسه -مقاله مشترکم با جناب دکتر نوروززاده - پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳
ماجرای شهداد و مربی قرآن – داستان آیات ۲۶۴ و ۲۶۵ - شنبه پانزدهم آذر ۱۴۰۴
دست ورزی‌های تلفیق درسی (Integrated Curriculum Manipulatives) - سه شنبه بیست و هفتم آبان ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت هفتم) - شنبه یکم شهریور ۱۴۰۴
صبح اول شهریور شهداد (قسمت هفتم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن) - شنبه یکم شهریور ۱۴۰۴
شهداد و صبحی که بوی نان می داد  (قسمت ششم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن) - پنجشنبه نهم مرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت ششم) - پنجشنبه نهم مرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت پنجم) - چهارشنبه یکم مرداد ۱۴۰۴
شهداد و شبی پرستاره  (قسمت پنجم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن) - چهارشنبه یکم مرداد ۱۴۰۴
شهداد و درختی که امسال خوابیده بود(قسمت چهارم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن) - چهارشنبه بیست و پنجم تیر ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت چهارم) - شنبه چهاردهم تیر ۱۴۰۴
شهداد و سنگ های توی کوله پشتی(قسمت سوم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن) - دوشنبه دوم تیر ۱۴۰۴
شهداد و صدای روشن آب(قسمت دوم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن) - دوشنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت سوم) - دوشنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۴
آغاز ماجراهای شهداد: لبخند صبح و راز خوب زیستن - پنجشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت دوم) - یکشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۴
آینده آموزش با هوش مصنوعی: فرصت‌ها و چالش‌ها برای دانش‌آموزان در دوران دیجیتال - شنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفه‌ای(قسمت اول) - دوشنبه بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۴
بزرگترین دشمن خود را بشناس؟! - جمعه پنجم بهمن ۱۴۰۳
فنلاند بنا به کدام دلایل برترین نظام آموزشی دنیا را دارد؟ - جمعه پنجم بهمن ۱۴۰۳
غير قابل اجرا بودن برنامه فلسفه براي كودكان در آموزش و پرورش - پنجشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۳
اصول اساسی در امر یاددهی و یادگیری (مطالب جدید) - پنجشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۳
فوايد کشیدن نقاشی سه بعدی برای فراگیران - سه شنبه بیست و پنجم دی ۱۴۰۳
مایندفولنس، ذهن آگاهی و یا تجربه آگاهی - پنجشنبه بیست و نهم آذر ۱۴۰۳
بازی سودوکو برای کودکان - جمعه شانزدهم آذر ۱۴۰۳
توسعه فردی دانش آموزان در زمینه وجدان - چهارشنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۳
تحلیل نقش توسعه حرفه ای در افزایش بهره وری و کیفیت آموزشی معلمان - سه شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۳
روانشناسی دست خط - دوشنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۳
تعریف و اهمیت مدیریت استرس و اضطراب - جمعه یازدهم آبان ۱۴۰۳
خلاقیت از طریق بازی و سرگرمی - پنجشنبه سوم آبان ۱۴۰۳
نکات مهم توسعه فردی برای داشتن روحیه ای قوی - جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
آموزش تفکر انتقادی - جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
پیوستگی فلسفه با تعليم و تربيت - جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
25 اصل مهم در آموزش و پرورش - جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
 پذیرش مقاله ام در همایش ملی مدار معلمی-مهر ماه 1403 - پنجشنبه نوزدهم مهر ۱۴۰۳
یکی از موارد مهم در توسعه فردی: چگونه هوش هیجانی خود را بالا ببریم؟ - جمعه سیزدهم مهر ۱۴۰۳
همایش بین المللی آموزش و پرورش با رویکرد مدارس هوشمند، معلمان خلاق و دانش‌آموزان متفکر در افق 1404 - پنجشنبه دوازدهم مهر ۱۴۰۳
مقابله با قضاوت های سریع و پیش داوری هایی - دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۳
چالش معاون آموزشی برای مدیریت مدارس پر جمعیت و راهکار های آن - یکشنبه بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۳
رنگ مورد نظر برای مدرسه از طرف مدیر و یا معاون مدرسه - یکشنبه بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۳
نگاهی به اهداف دوره ابتدایی - شنبه شانزدهم تیر ۱۴۰۳
جایگاه آموزش وپرورش در سند چشم انداز ۱۴۰۴ - جمعه پانزدهم تیر ۱۴۰۳
برنامه درس ملی چیست؟ - جمعه پانزدهم تیر ۱۴۰۳
آلفای مغز - یکشنبه سوم تیر ۱۴۰۳
پراگماتیسم (عمل‌گرایی) - جمعه بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۳
گزارش هشتم از سلسله نشست‌های گفت‌وگوی انتقادی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی - پنجشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۳
توانایی سواد رسانه‌ای برتر از دانایی - سه شنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۳
نقش  سواد رسانه ای والدین  در چگونگی استفاده ی فرزندان کودک و نوجوان  از فضای  سایبر - سه شنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۳
چگونه تفکر سالم را در کودکان تقویت کنیم؟ - شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳