مداد طلايي
استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ارزیابی و تقویت مهارتهای نرم در دانشآموزان
-
دوشنبه هجدهم فروردین ۱۴۰۴
همایش بین المللی تعالی تعاملات خانه و مدرسه -مقاله مشترکم با جناب دکتر نوروززاده
-
پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳
ماجرای شهداد و مربی قرآن – داستان آیات ۲۶۴ و ۲۶۵
-
شنبه پانزدهم آذر ۱۴۰۴
دست ورزیهای تلفیق درسی (Integrated Curriculum Manipulatives)
-
سه شنبه بیست و هفتم آبان ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت هفتم)
-
شنبه یکم شهریور ۱۴۰۴
صبح اول شهریور شهداد (قسمت هفتم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن)
-
شنبه یکم شهریور ۱۴۰۴
شهداد و صبحی که بوی نان می داد (قسمت ششم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن)
-
پنجشنبه نهم مرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت ششم)
-
پنجشنبه نهم مرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت پنجم)
-
چهارشنبه یکم مرداد ۱۴۰۴
شهداد و شبی پرستاره (قسمت پنجم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن)
-
چهارشنبه یکم مرداد ۱۴۰۴
شهداد و درختی که امسال خوابیده بود(قسمت چهارم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن)
-
چهارشنبه بیست و پنجم تیر ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت چهارم)
-
شنبه چهاردهم تیر ۱۴۰۴
شهداد و سنگ های توی کوله پشتی(قسمت سوم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن)
-
دوشنبه دوم تیر ۱۴۰۴
شهداد و صدای روشن آب(قسمت دوم ماجراهای شهداد در دل فلسفه خوب زیستن)
-
دوشنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت سوم)
-
دوشنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۴
آغاز ماجراهای شهداد: لبخند صبح و راز خوب زیستن
-
پنجشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت دوم)
-
یکشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۴
آینده آموزش با هوش مصنوعی: فرصتها و چالشها برای دانشآموزان در دوران دیجیتال
-
شنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۴
مشارکت در انتقال تجارب حرفهای(قسمت اول)
-
دوشنبه بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۴
بزرگترین دشمن خود را بشناس؟!
-
جمعه پنجم بهمن ۱۴۰۳
فنلاند بنا به کدام دلایل برترین نظام آموزشی دنیا را دارد؟
-
جمعه پنجم بهمن ۱۴۰۳
غير قابل اجرا بودن برنامه فلسفه براي كودكان در آموزش و پرورش
-
پنجشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۳
اصول اساسی در امر یاددهی و یادگیری (مطالب جدید)
-
پنجشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۳
فوايد کشیدن نقاشی سه بعدی برای فراگیران
-
سه شنبه بیست و پنجم دی ۱۴۰۳
مایندفولنس، ذهن آگاهی و یا تجربه آگاهی
-
پنجشنبه بیست و نهم آذر ۱۴۰۳
بازی سودوکو برای کودکان
-
جمعه شانزدهم آذر ۱۴۰۳
توسعه فردی دانش آموزان در زمینه وجدان
-
چهارشنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۳
تحلیل نقش توسعه حرفه ای در افزایش بهره وری و کیفیت آموزشی معلمان
-
سه شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۳
روانشناسی دست خط
-
دوشنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۳
تعریف و اهمیت مدیریت استرس و اضطراب
-
جمعه یازدهم آبان ۱۴۰۳
خلاقیت از طریق بازی و سرگرمی
-
پنجشنبه سوم آبان ۱۴۰۳
نکات مهم توسعه فردی برای داشتن روحیه ای قوی
-
جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
آموزش تفکر انتقادی
-
جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
پیوستگی فلسفه با تعليم و تربيت
-
جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
25 اصل مهم در آموزش و پرورش
-
جمعه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۳
پذیرش مقاله ام در همایش ملی مدار معلمی-مهر ماه 1403
-
پنجشنبه نوزدهم مهر ۱۴۰۳
یکی از موارد مهم در توسعه فردی: چگونه هوش هیجانی خود را بالا ببریم؟
-
جمعه سیزدهم مهر ۱۴۰۳
همایش بین المللی آموزش و پرورش با رویکرد مدارس هوشمند، معلمان خلاق و دانشآموزان متفکر در افق 1404
-
پنجشنبه دوازدهم مهر ۱۴۰۳
مقابله با قضاوت های سریع و پیش داوری هایی
-
دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۳
چالش معاون آموزشی برای مدیریت مدارس پر جمعیت و راهکار های آن
-
یکشنبه بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۳
رنگ مورد نظر برای مدرسه از طرف مدیر و یا معاون مدرسه
-
یکشنبه بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۳
نگاهی به اهداف دوره ابتدایی
-
شنبه شانزدهم تیر ۱۴۰۳
جایگاه آموزش وپرورش در سند چشم انداز ۱۴۰۴
-
جمعه پانزدهم تیر ۱۴۰۳
برنامه درس ملی چیست؟
-
جمعه پانزدهم تیر ۱۴۰۳
آلفای مغز
-
یکشنبه سوم تیر ۱۴۰۳
پراگماتیسم (عملگرایی)
-
جمعه بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۳
گزارش هشتم از سلسله نشستهای گفتوگوی انتقادی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
-
پنجشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۳
توانایی سواد رسانهای برتر از دانایی
-
سه شنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۳
نقش سواد رسانه ای والدین در چگونگی استفاده ی فرزندان کودک و نوجوان از فضای سایبر
-
سه شنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۳
چگونه تفکر سالم را در کودکان تقویت کنیم؟
-
شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
→
Powered by
BLOGFA.COM